Followers

Sunday, January 3, 2010

Si Laknat

Dua hari nie aku bengang tul ngan si bangang yang luluskan penggunaan kalimat Allah untuk agama lain selain Islam.

Apa motip bangsa tu nak gunakan kalimah Allah. Nak pesongkan akidah umat Islam yang tak kuat pegangan akidahnya. Cilakak.. tu yang sesuai untuk diorang. Sambil menaip nie, menggeletar tangan aku.

Sebelum nie tak penah jadi masalah pun diorang guna perkataan GOD atau Tuhan tetiba nak gunakan perkataan Allah. Motip die hanya satu, nak pesongkan akidah umat Islam. Kepada bangsa2 yang cuba nak bermain dengan Islam.. beware, sebab umat Islam dah banyak bertolenransi dengan banyak benda. Plis... respect agama lain. Dulu bleh plak guna perkataan Tuhan tapi nape sekarang nak guna perkataan Allah.

Jangan main dengan Islam. Aku sanggup berjihad untuk menegakkan agama Allah yang suci ni.


Allah Huakbar







2 comments:

katak_78 said...

A'AH LA MIEZ...mmg ini topik we all sekeluarga tis lately...knapa la diluluskan..Hakim dia chinese kan??so mongok..knapa PM kita tak bersuara tegas??PM lama plak yg bersuara..apa nie??

*album KD n CT mmg tak beh..KD sungguh fail..kaklyn mmg takkan beli tis time..pliz la..jgn cakap sedap...so kurengg

farish H said...

ck tu wangi..*matila komen