Followers

Sunday, January 10, 2010

Jualan Murah CD Original

Okay lah kengkawan. Aku tengah clear-up aku nye home opis. Era aku untuk hiburan nie dah abis. So lepas nie sikit aje lah nak berhibur. Nie ade beberapa mende yang aku nak jual. Kalau korang minat and nak memilikinya, just komen me atau call saya.. 017 - 462 8430. Murah2 aje... semua nie ORIGINAL nye tau. Aku tak main ler pasar malam nyer..


Too Phat - Rebirth Into Reality - RM 20.00




Ella - Rama2 - RM 18.00





KD - Cahaya - RM 18.00





Danity Kane - RM 30.00 (sebab importednye)




Original Soundtrack SEX & THE CITY - RM 30.00


Melly Mind & Soul - RM 18.00



Agnes Monica Whaddup...A? - RM 18.00



Harga di atas adalah TIDAK termasuk harga penghantaran. Kos penghantaran akan diberitahu selepas confirm anda nak membeli. Cara pembayaran akan diberitahu melalui email ataupun telefon. Ade lagi barang yang aku jual. Wait & See kay. Sekian...