Followers

Wednesday, January 6, 2010

Tribute To My Follower


Assalamualaikum semua rakan2 pembaca blog saya sama ada follower atau silent reader. Saya nak mengucapkan ribuan terima kasih di atas segala sokongan yang anda berikan dalam usaha saya memartabatkan perniagaan online saya..




Ucapan terima kasih juga kepada Kak Zoora kerana memberi sokongan dengan menjadi follower saya di blog perniagaan saya. Walaupun perniagaan belum lagi bermula tapi sokongan Kak Zoora amat Aimi hargai (ter'feeling' plak sambil dengar album Tahajud Cinta - Tok T)

Kepada Kak Lyn a.k.a Katak Ayu, Miez ucapkan ribuan terima kasih kepada Kak Lyn kerana sokongan dan pandangan yang tak abis2 Kak Lyn berikan. Walaupun kita tak pernah sua, namun Miez nampak kejujuran Kak Lyn selama kita berhubung. Miez hargai Kak Lyn as 'My Own Sista. Love You Sis. Terima kasih kerana sudi nak hantar kain dan ukuran Kak Lyn pada Miez untuk dibuat baju. I'll do my very best. Hehehe...

"Aku sayang hampa semua"







2 comments:

katak_78 said...

alaaa mucuk2...ingat nak bagi t-shirt ni kat followers...ahak!kaklyn sedang mencari material yg chantek untuk miez jahit...tunggu ekk..

As-Sahrah said...

Orait.. Miez tunggu...