Followers

Friday, January 1, 2010

Album CT & KD


Emmm... setelah sekian lama menanti album yang dihebohkan nie, akhirnya kemarin album nie berada didalam simpanan aku. Beli di Speedy, Alamanda, Putrajaya. Pertama kali tengok album nie, aku dah terkejut. Cover album entah ape2, nampak macam murahan. Casing pun cam tak der kualiti. Tak cantik langsung.

Pertama kali dengar lagu dalam album nie, memang best tapi bagi aku, sore si KD nie macam mengganggu sore Tok T. TAk sesuai la sore diorang. Bek Tok T sorang je nyanyi, lagi best

Sore KD entah pa per, dah tu make-up untuk cover album nie pun nampak macam drag queen yakni lelaki yang dimake up menyerupai perempuan.

Bagi aku album nie paling tak best dan aku tak puas hati langsung. Plis Tok T, tolong kembalikan kualiti album Tok T yang macam sebelum nie. JAngan dok kawan la dengan Si KD tu. Bad influence to you. Ape2 pun, LOVE You... Tok T.








0 comments: