Followers

Wednesday, October 21, 2009

Rasa Raya Di PDC

5 Oktober ari tu, kami warga PDC menyambut Majlis Hari Raya PDC. Meriah sungguh suasana almaklum la kan, aku la yang menyerikan mejlis tu... wakahkahkah. Wat malu kat anak kucing jer. Time lunch tu, aku dan Kak Aiza la yang mengoferkan diri menjadi MC. Kami dua kan suka glamer... wahwahwah.

Ni Kak Ita & Misha... mendendangkan lagu raya... sedap sore depa

Nie antara peminat aku yang hadir petang tu... cis, peminat kew..pasan tak abis2 aku nie

Nie plak gerai rojak. Rojak Abang Fuad nie sedap sangat. Tu pasai, gerai dia bederet orang beratur. Sebabnya, sebab sedap sangat.


Ni plak Mr. Ah Eng and my GM Dato' Rosli tengah memotong ketupat masa majlis merasmikan jamuan ari tu. Bro yang pakai baju melayu tu plak, Presiden PKI, Mr Zul. Wah, lagak macam menari zapin kan. Smart2.

Jengjengjeng... drum roll plis....

*




*






*




*




*




*






*






*






Jengjengjeng... nie aku ngan Kak Aiza selaku MC atas keoferan diri kami sendiri. Nampak besaq kan aku... ishish cam denesor plak. Baju plak, i hate dat kaler, tapi pasai nak meching ngan Kak Aiza, terpaksa la.

3 comments:

farish H said...

siap ade karok lg haha meriah.yg pting ko miezz jd emcee!

katak_78 said...

mesti suara miez sedap kan???huhuhu..miez videokan la suara miez....

mrMiEZ said...

farish : hehehe.. betoi tu, lepaih oper diri

kakak katak : ish... buat malu kat kucing aje. hehehe, tapi feedback miez dapat agak membanggakan... kihkih