Followers

Thursday, October 1, 2009

Hari Raya

Bebenaqnya, gambaq hari raya aku tak dan nak donlod dari memori card kamera kakak aku. Yang aku dan ada la dua, tiga keping gambaq yang diambil masa raya ke-2 di kampung aku di Tikam Batu, Sungai Petani, Kedah. Aku nie dak pandai nak buat kronologi (tul ke eje) sambutan ari raya aku. Aku hamtam ja. Hampa tengok la sendri.

Kat bawah nie ada la gambaq2 yang aku capture.



Memula si Faiz nie takut ngan bunga api. Tapi bila dipaksa oleh Pak Uda dia, dia jadi sonok plak. Tapi yang sronok tu, dia main sambil unduq belakang. Takut kena bunga api. Hehehehe... adik2



Dikeliling si Muiz & Faiz, ada pakcik2 & makcik2 sakan dari depa dua. Bunga api tu abis kat depa ja. Kanak2 Ribena la ampa nie


Nie plak, Si Muiz yang kami pekena die pake munge kat songkok dia. Cam penari zapin pun ada. Lepaih tu, aku suh dia buat pose sambil lari


Si Faiz plak beraya sampai tersesat dalam hutan pokok pisang. Awat la ang adik pi sampai situ. Seluas2 dunia. Kat situ gak dia pi.

(Pucat nye muke aku... mungkin dok tahan berat Si Faiz kot)

Pix nie boleh buat kaver majalah Pa & Ma. Hehehehe. Enjoy main ngan anak2 menakan aku nie. Tambah skali si Faiz nie. Very2 cheeky. Tarigh tlinga baru tau.

1 comments:

farish H said...

wahh meriha miez braya!!