Followers

Wednesday, October 14, 2009

Eeee... Pak chu gumuk....

Iz : Eeeee... Pak Chu gumuk la...
Aku : Iz la yang gumuk, tengok puyot Iz... besar kan. So, Iz la gumuk...hehehe
Iz : Dok... Pak Chu la yang gumuk...
Aku : Kahkahkah
Iz : Emmmm... (mungkin dlm hati dia suh aku terima kenyataan... hehehe)

Itulah perbualan usikan aku ngan anak menakan aku sebelum nie. Adakah kata2 anak menakan aku menjadi kenyataan. Oh.... tidak..



Wei... ada la dua tiga mulut dikeliling aku tegoq yang aku dah gumuk. Wahhhh... aku dah gumuk kew. Aku pun rasa aku dah gumuk. Yerla... mana idaknya, suar aku pun dah ketat. Apa aku nak buat. Kenapa dan mengapa aku gumuk...?


Tul la... aku dah gumuk.. sapa lagi gumuk ? Aku atau wanita sebelah aku.. ? hehehe



Dulu insan sebelah aku nie pun pernah mengalami masalah yang sama ngan aku iaitu...kegumukan. Tapi dia kuat dan rajin. Skang dah slim melim. Hola Mi Amor... itulah trade mark kami bila jumpa.. hehehehe...mesraaaaaaa... kan



Amacam... ada iras2 Fahrin Ahmad ke idok...? hehehe
Pose pun dah kira maut dah...


Ada aku kisah... korang kisah dak?
Apa yang penting... aku totap ase seksi....Muaahhhhhh
Yang penting... kerjasama...




5 comments:

ZOORA said...

khakhakahkahka seksi siutttt

1na said...

geli la.

farish H said...

gumukk ahhahaa

mrMiEZ said...

wahkahkah...

hehehe... saje je nak kasi thrill...

nunä.ämät said...

huhuhuu...
mr miez, gila keren hang nih dok wat lawak dalam blog hang...
cayalah!