Followers

Thursday, September 17, 2009

Salam Aidilfitri



Assalamualaikum WRTH... aku ucapkan kepada semua pembaca blog aku nie. Samada yang menyukai, membenci ataupun sekadar membaca perkembangan blog aku nie.



Tujuan aku berbloging nie adalah untuk meluahkan buah fikiran aku dan seterusnya menjadikan blog ini sebagai medium untuk mengekspritasikan idea aku, cara pemikiran aku dan pendapat aku.



Di sini juga aku ingin memohon maaf kepada kalian semua sekiranya terdapat salah faham, terkasar bahasa entri aku, ataupun entri aku sebelum ini telah mengguriskan perasaan korang tanpa aku sedari.



Di bulan yang mulia ini dan Syawal yang bakal menjelma tak lama lagi aku mohon maaf zahir dan batin dan aku ucapkan selamat menyambut Hari Raya ini dengan penuh kegembiraan dan kecerian. Disamping itu, jangan kita lupa pada yang serba kekurangan.



Pada kawan baik aku di alam maya ini, Mr.Reez, aku mohon maaf bebanyak sekiranya aku telah mengguriskan perasaan ko. Aku amat berterima kasih pada ko kerana sudi menjadi kawan aku. Aku amat menghargai persahabatan kita.



Pada de only one and theres no other than My Kak Tijah Sayang, Miez amat terhibur dengan setiap entri yang Kak Tijah buat. Kak Tijah dah menceriakan hari Miez selama nie dengan entri2 menggugat kestabilan otot2 poyot Miez. Tak tahan Kak Tijah. Taun nie Kak Tijah balik Penang, jangan lupa singgah umah. Akhir kata buat Kak Tijah, Selamat Hari Raya Aildilfitri... Maaf Zahir & Batin. LOVE U. Kim salam kat Cem yang pemes tu. Tak lupa gak pada hubbymu, Carlos.



Dan tak lupa gak pada Kakak Katak yang masih ayu, Miez mintak maaf bebanyak kalu ade salah paham selama kite berblogging. Miez amat menghargai perkenalan kita. Dengan harapan kite boleh berjumpa suatu hari nanti. Insyaallah.



Pada kawan2 dan sedare mare yang lain pun sama. Pada My Sister yang berado di Putrajaya, My Cousin Mazlina Hassan, pada The Pink Stilletos, pada Syazwani Abdul Hamid (The Pink Stilettos Sister), pada Ninie Ahmad, to My Best Buddy Shaferlicious dan pada yang lain2 yang mengenali saya seadanya.

Selamat Menyambut Aidilfitri Wal Faizin



Amin.



Al-Fatihah pada arwah abah.



2 comments:

katak_78 said...

miez..slamat ali laya...kaklyn nak balik sg petani nie...doakan kaklyn slamat sampai ekk..nanti kita berblogging lagi..kaklyn pun nak jumpa miez satu hari nanti...

Psst..kaklyn g istana lagie...heheheh

katak_78 said...

miez..x abih beraya lagi kewwww