Followers

Thursday, September 10, 2009

Rakan sekorje...


By the way, selame aku berbloging nie aku ase aku tak nah load gamba kekwn opis aku kan. Nie ade beberapa koping yang aku dah powerpointkan (ye la...aku mane eti nak photoshopkan...gipun, aku dak der mendalah tu kat pc aku nie).

Hehehehe... aku ase gamba aku kat atas macam kembar Fizow Omar lew...(walaweh.... memuji diri sendri nampak). Kasi la aku chan nak berangan skit. Okayla... enjoy de gambaq k.

2 comments:

farish sinclair said...

walah kembo fizow ktnya heehe

mrMiEZ said...

wikwikwik...ala reez... tak kan ko jer leh kembo ngan si sinclair tu... aku pun tingin gak