Followers

Tuesday, September 8, 2009

Pssst... nak gosip dak

Aku pun tak tau nak describe cite nie sebagai gosip atau pandangan. Tapi yang menghanginkan aku sejak kebelakangan nie aku nengok Channel Astro Ria - banyak ulang tayang cite2 lame. Tetambah hari minggu. Berasap satu badan aku nie bile bukak chanel ni cite hampeh, bukak chanel tu cite melayu sterotaip, bukak chanel lain plak membosankan pancaindera aku.


Okay la, sesape yang ade kene mengena dengan chanel Astro... plis sajes kat diorang untuk hijrah sikit dalam seinci untuk kepuasan penonton yang membayar bil bebulan. Plis.

Aku dah bosan sangat ketik rimut kontrol tu. Asyik ulang cite yang sama. Kejap Sehati Berdansa, and kejap2 Pentas Anak Wayang. Aku dah bosannnnn....




3 comments:

katak_78 said...

betul3x...
setuju sgt2 miez..
bohsan dah wa dok asik ulang tayang anak wayang yg macam hampeh tu..
kalo tayang crita P.Ramlee takpe lagi..tapi kalo dok tayang crita bodoh tu..membazir je pasang astro kan!hehehehe...

mrMiEZ said...

tu la pasai...

kalu ade syarikat lain yang seangkatan dengan Astro macam Astrong, mesti Astro tutup kedai...

hampeh tul

farish sinclair said...

bese r tu bebb