Followers

Wednesday, September 9, 2009

Kapel of de YUKSSS of de many2 years.......

Jengjeng... kontrovesi kan tajuk entry aku. Kali nie tema entri aku adalah LEPAS GERAM


Aku dah nek meluat ditambah nyampah tahap kuasa dua dengan this couple. Terutama sekali si laki tu. Tu baru aje berumah tangga dengan bintang yang tak bape shining nun di Seberang, belum lagi dengan Beyonce ke atau Rihanna (nak kew diorang dengan mamat celup nie).

Aku bukannye ape, sejak tertonton citer Sekar and dis mamat belakon... makin bertambah angin aku. Yerla siap pasih cakap bahse Indon. Tak kan baru kawen dengan minah endon dah tak tau nak cakap bahse mesia. Memang korang akan cakap "...dah die berlakon dalam cite Indon, mesti la cakap Indon..." tak per la, itu aku boleh trima.



Tapi satu lagi cite... kawan opis aku, 3 bulan lepas ade buat tourism tour di soping mall di Indon, tesempak la dengan mamat celup (tanpa flower dcc... die jadi pak pacak tunggu bini soping) nie. Kawan2 aku pun greet ler die, almaklum la kan dah pemes, "encem" and kebetulan rakyat Mesia dan kawan2 aku nie beriyo-iyoko la spiking London tegur die... korang nak tau dak ape die balas, die balas dalam bahse Indon yang teramat, terpekat & tersangat2. Tak kan baru bepe bulan kawen & stay di Indon dah terpekat bahse (die pake tepung jagung kot untuk pekatkan bahse die). Kalu yer pun, cakap le bahse Mesia bile jumpa rakyat Mesia (Mesia meet Mesia). Nie tak. Eeeeee..... nyampah aku bile dengar kawan aku cite (aku siap hempas pulas kusi meja kafeteria opis, kasi efek skit... walaupun thrill pelsu).

Okayla guys. Aku dak mo coloteh menjela, takut nipis aje pahle pose aku. Tapi yang penting, mulai saat die kawen wit dat flower, aku dengan rasminya memutuskan hubungan 1 Malaysia dengan die. Dan aku tak kan bangga lagi dengan selebriti celupan sebagai selebriti Mesia. Pus stop. Dan kajaan Mesia, plis batalkan kerakyatan die, and jangan layan rayuan die untuk jadi rakyat Mesia lepas nie... kot2 la dat flower ceraikan dat mamat celup and dat mamat celup biarkan di sane (bape banyak 'dat' da).

Moral of de stori... aku teramat nyampah kalu rakyat Mesia dok cakap bahse Indon nie. Nape bahse Mesia nie dak best ke. "BAHSE JIWE BANGSE" tau. Kalu kawen ngan Beyonce aku leh trime la sebab aku minat die. Pasni kalu korang tanya aku atau cite kat aku pasal mamat celup nie, aku akan jawap,

*
*
*
*
*
*
*
*
*


Ada aku kesah... lantak lah die
(font kaler merah tanda marah)










5 comments:

katak_78 said...

A'ah la miez...katak_ayu pun meluat tol ngan mamat ni...katanya nak tukar warganegara kan...bodoh laaaa

mrMiEZ said...

mekasih kakak katak...

baru kawen ngan artis indon, belum lagi international.

kalu international, bleh trus tuka agama nie...

harap2 kekal lah yer mike tu...

jgn skerat jln udah

farish sinclair said...

xpasan lak cte ni ade kembar i ashraf sinclair..hahahhaha

mrMiEZ said...

reez... bek ko tuko ko nye nick lakang tu... buang perkataan sinclai...

guna farish muslim (ashraf muslim)...

berkat skit idup... wahwahwah...

misTaa buzzLiey said...

jap2...xbaek ckp mcm tu..
maybe tu kelemahan die kut...
tapi try ko pk..kwn ko pn 1...g tegur die tp speaking london...so dalam situasi ni kire sama la korang...
kalu ckp pasal (mesia meet mesia) np plak nk tegur speaking london...terus la ckp mesia...

so conclusionnya jgn mengata org nnt terkena diri sendiri baru taw....

p/s: aku bknnya nk tunjuk baek tp bile baca posting ko tu aku rasa sama jew kwn ko gan ashraf tu...
btl x?