Followers

Friday, July 10, 2009

Cabar Andrelin Aku... Tercabar Aku

Kalu aku nek mende-alah nie... koma aku dibuatnyer
(Gambar di atas sekadar hiasan... minah2 tu tak der kene mengene dengan aku. Pic nie kuar mase aku gugelkan aje)
Tengah cover gayat... lari pun kontrol
Eeeeee... pengalaman mengerikan. Lebih ngeri dari jumpa Tok Mudim..hehehe
Mase nie masih menten... hehehe
Masa nie andrelin bawu nak mengalir... relaks aje kan
Takut kasut melambung... kena ikat kukat2...

Emmm... kalu korang nengok gamba2 di atas korang mesti kate aku nie penakut kan. Tapi kat sini aku sumpah tak akan naik lagi ape2 game yang mencabar andrelin aku nie. Eeeee... dak mo dah. Mase die stat bepusing tu, aku dah rase nyesal yang teramat sangat.

Memule aku saje je nak try naik dan disebalik tu aku dicabar oleh kakak aku. Jadi nak tunjuk berani aku pun naik le ngan die. Mula tu rileks aje tapi bile dah bepusing laju, dalam hati ni nyerit cepat la abis aku dah tak tahan. Dah la petang tu aku mabuk gayat nek kabel car, belum abis mabuk dah naik mendalah nie.

Tu aku belum lagi nek mendalah ni SOLERO Space Shot nie. Kalu aku naik nie, mengkin aku dah muntah hijo dan ambulance terpaksa redah bukit bukau nek Genting untuk amik aku

Apa yang penting dalam entry nie, aku tak akan naik dah mende-alah yang bleh buat aku tercabut nyawa... i swer..





1 comments:

rizz said...

kah3 ngeri siott!aku pon serik naik mende2 xtreme ni hahah tp cm besh je yg ko naek tu aku xnaek lg hahakk