Followers

Friday, July 3, 2009

Al-Fatihah Buat MJ (not Mami Jarum kay...)


Al-Fatihah aku sedekahkan kepada Allahyarham Mikail Jackson Abdullah (kalu betul ler die Muslim). Aku tak tahu la, aku sedih benor dengan pemergian die. Rase macam nak nitiskan airmata jantan aku nie kerana kematian trajik die. Tapi aku bukannye peminat sangat, cuma suka lagu2 kemanusiaan die aje.

Biler bite kuar cite die, aku dah nak sebak aje. Pagi tadi, bila aku lilau cari DVD baru di BJ Complex, mase tu diorang pasangkan konsert jelajah MJ. Aku trus jadi sebak. Rase kesian sangat bila tengok muke die, bile tahu masalah die dan crite hidup die. Ok lah, nanti leleh plak ayor mata aku nie. Harap die bersemadi dengan aman dan ditempatkan disisi orang2 yang beriman. Lagipun die mati pagi Jumaat kan. Alhamdullilah....

Sume nie adalah sekiranya die bebetul Islam. Tapi aku pelik la, menurut sorang brother kat butik DVD yang aku singgah tu, die cakap ini sume gimik MJ untuk konsert jelajah yang die planningkan. Entah la, aku pun tak tau.

Tapi kalu die bukan Islam la kan, nanti die akan di 'BEAT IT' plak di sana a.k.a akhirat. Wallahuallam....

2 comments:

rizz said...

alfatihah..lgu beat it beshh

katak_78 said...

katak_ayu minat sgt lagu dia..especially heal the world...malam sebelum dia meninggal...katak ayu dgr lagu heal the world bagai nak rak...tgk2 esok pagi dah takde....haaaiihh