Followers

Saturday, June 13, 2009

Musim Ehm...Ehm...Hehehe




Allahai... setiap kali musim cuti skolah, masa tu juga la musim mengawan bagi kawan2 aku. Yerla... macam mana aku tak kata macam tu, stress jadinya aku setiap kali kekawan call kata nak datang umah. Kalu datang nak melawat aku tak pa la, tapi nak menjemput ke "majlis' mereka a.k.a majlis ehm..ehm (ups terlebih sudah).

"...ampunkan saya penunggu gua, ampunkan saya penunggu gua..."

Pengantin yang aku raikan pada 6 Jun ari tu ntah kawan aku yang ke berapa yang kawen. Yang dah lepas tu siap sederet anak. Nampak gayanya kawan aku si Syuhada ni akan mengalami nasib yang sama. Hehehehe.... Kekawan aku pasti angin kalu datang jemput aku ke kenduri kawen diorang apa tidaknya, sesampai aje di rumah aku trus aku kata "...musim mengawan dah tiba...". Tersimpul malu diorang dengan aku. Tapi kekawan aku nie rock sebab diorang dah tahu perangai aku. Mulut je jahat tapi hati baik...hehehehe (angkat bakul mak aku pegi market sendiri... mampukah aku)


Tapi aku sekarang sedang menuju ke jalan perubahan. Think first before talk. Sebab pernah terjadi sesuatu yang aku kesali pada kawan baik aku (sebaik2nya). Kerana mulut santan binasa. Tapi bak kata kakak kesayangan aku one-na .... aku juga ada maruah diri (dignity). So jaga maruah tu. I've done my part... aku mintak maaf then up to her la to think about it. Aku sekarang dah nak buang rasa2 bersalah nie. Still ada kawan lain yang mungkin memahami aku nie. Sorang kawan hilang, mungkin yang lain akan datang. Bak kata orang, sorang pegi, soploh datang...

Okayla...enjoy la gambar2 pasangan yang sedang berbulan madu di angkasa lepas. Hehehehe....




"...wahhhhh....aku bila lagi... agaknya bila la sang puteri kayangan nak datang meminang aku (ade kew)..."






1 comments:

rizz said...

mierzz hahah bile lak ko nye turn wawaaaaa