Followers

Thursday, June 25, 2009

I'm Away For A While...

As-Salam semua. Sebenarnya aku nak gi jenjalan ngan femli aku petang nie which is after solat Jumaat. Entah pukul bape aku akan sampai umah akak aku di Putrajaya. Harap sumenye selamat. Korang yang menyayangi aku doakanlah aku dan femli aku. Yang tak sayang just buat tak tau aje... (ade ker orang yang sayang aku)...

Okay sepemergian sementara aku nie aku nak tinggalkan kenagan pahit dan hitam nie di belakang umah aku. Masalah aku dengan my x-best friend (used to be very closed friend... dah macam adik kakak) kat opis XXX aku nie, aku nak lupakan terus. Aku dah penat and lotih dah nak menjatuhkan maruah aku nie dengan terhegeh2 berbaik dengan dia tanpa sebarang inisiatip dari pihak die. Satu je aku nak korang tahu persahabatan aku dengan die dah tak der makna... dah tak dak kenangan manis dah antara aku dengan dia. Aku nak lupakan terus je persahabatan yang tak der makne nie.


"...I'm tired with all this BULLSHIT..."




2 comments:

rizz said...

adoii sabo jela miez..huhuu

katak_78 said...

hadui dik..bullshit....hehehe