Followers

Saturday, June 13, 2009

Hi... I'm B.A.C.K Again



As-Salam... pekabo kawan2 sume. Harap korang sihat sojahtora. Ups...lidah dah tercakap Nogori, mungkin aku dok asyik bangat membaca blog kak tijah kita. Syiok abis la blog kak tijah kita, sampe mak aku heran tengaok aku golak berdekah2 depan PC nie. Kak tijah kita nie aku suka siot sebab bahse yang die guno. Kalu korang tak mo percaya, korang kena percaya jugak cakap aku. Abis cite. Aku nak promo skit blog dia. Korang click aje link nie. Aku dah mudah kan untuk korang.

Tapi korang hati2 skit baca blog die, nanti terburai plak isi poyot korang. Enjoy kay.

1 comments:

rizz said...

kak tijah sgt lawak hahaa