Followers

Tuesday, October 28, 2008

Jorge C.R.U.I.S.E


***********************************************

Hi guys. Nie buku yang baru aje aku beli di BORDERS, Queensbay Mall last Saturday. Tajuk die 8 Minutes In The Morning For Extra-Easy Weight Loss (3 Hours Diet). Baru aje bace and belum habis. Diet die nampak macam senang dan aku praktikkan dah masuk 2 hari dah. Aku kena kurangkan berat sebab takut dihinggapi penyakit dan bukan untuk kurus semata-mata. Tapi kalu kurus tu satu bonus la kan. Diet die senang aje. Cuma tidak makan selama 3 jam selepas makan. Start bekpes pukul 7 dan jgn makan hingga 3 jam kemudian. Pada pukul 10 makan snek dan pukul 1 (3 jam kemudian) makan lunch and so on. Menurut buku nie, aku boleh turun berat sebanyak 2 pounds dalam seminggu. Tunggu dan lihat.


Aku sekarang nie cepat termengah-mengah. Jadi aku banyakkan buat senaman. Itu azam baru aku. Tapi entah bila boleh bertahan. Hehehehehehe...... . Doakan aku kay. Bye


0 comments: