Followers

Tuesday, October 7, 2008

Coretan Di A.I.D.I.L.F.T.R.I (Part III)

Nie anak sepupu aku.... Syakinah. Aku selalu nyakat die. Die baru aje abis UPSR
My Fwens.... Rahmat & Ba (Idzham). Diorang nie my x-classmate (5 Murni-2001)
Pose poyo aku. Latar belakang Syikin (x-classmate aku)
Pix gelap skit.. dari kiri Ba, Rahmat, Syikin, Nida & Nadzirah. Nie kat umah cikgu BM aku iaitu Cikgu Md Naziar a.k.a bapa Nadzirah
Me with Micheal Ong.... hehehehehe. My personal stylist.
Ajeerah. Anak sepupu aku.... Kitaorang memang rapat.

************************************************

Sume kawan aku di atas adalah my true friends. Kitorang datang dari kelas 5 Murni (2000 - 2001). Untuk rekod kiteorang tak der kena mengena dengan "Miss X" kay. Diorang tak penah nak nyakitkan hati aku, nak belagak dengan aku sedangkan diorang berhak berlagak dengan aku sebab sume nye keluaran UNIVERSITI. Ade yang akan jadi cikgu, ade yang dah keje sebagai Pegawai Bank, dan ade yang tengah buat PhD. Itulah kelasnya my true friends. Tak der nye yang nak belagak dengan kecantikan diri. Apa lah ada pada kecantikan kalu nak dibandingkan dengan pendidikan dan jawatan kekawan aku serta budi pekerti yang baik.


Lelain plak, sepupu a.k.a my friends. Kiteorang satu kepala. Boleh share masalah and problem. Pun tak der yang nak BERLAGAK & SOMBONG.




2 comments:

Ir.rIZZ IrHAmy said...

hehehh..aku nk rye kat penang..ble la tuw..:p..

mrMiEZ said...

hang memang ler... suke tipu aku ek.... dak mo kawan dah ngan hang