Followers

Wednesday, October 22, 2008

Aidilfitri Di P.D.C 2008 (Part I)

Me
*******************************************

Me & Kak Ayu

*******************************************

Tengah gosip sebelum meeting bermula

***************************************************

Me diapit oleh Kak Ayu & Kak Aiza

*****************************************************

Pic nie aku amik semasa kitorang belum mulakan meeting Jawatankuasa Sambutan Hari Raya Aidilfitri PDC 2008. Dalam meeting nie aku selaku Ketua Jawatankuasa Makanan perlu membentangkan perkembangan persiapan Jawatankuasa aku. Pergh..... penat tul jadi ketua Jawatankuasa Makanan ni. Dah la dalam meeting nie aku ter"volunteer" jadi emmcee untuk majlis tu. Ish... nyesal tul, tapi tak per pengalaman. Hehehehehe....


Aku sempat gak pose amik pic sebelum meeting tu. Hehehehe.... sori kalu lame tak UPDATE blog nie. Cori yer....


0 comments: