Followers

Monday, September 22, 2008

B.A.L.I.K Kampung & Aidilfitri 1429



Gambar Famili Semasa Aidilfitri Yang Lalu Bersama Arwah Abah

***********************************************************

Balik Kampung By Sudirman


Perjalanan Jauh Tak Ku Rasa

Kerna Hati Ku Melonjak Sama

Ingin Berjumpa Sanak Saudara

Yang Selalu Bermain Di Mata

Nun Menghijau Gunung Ladang Dan Rimba

Langit Nan Tinggi Bertambah Birunya

Deru Angin Turut Sama Berlagu

Semuanya Bagaikan Turut Gembira

Balik Kampung....OhOh (3X)

Hati Girang

Hoho...Balik Kampung....(3X)

Hati Girang

Terbayang-Bayang Wajah Yang Ku Sayang

Satu-Satu Tersemat Di Kalbu

Pasti Terubat Rindu Di Hati

Menyambut Kepulangan Ku Nanti

**********************************************

Eeeee....tak berapa hari lagi kita kaum Muslim bakal menyambut Hari Raya Aidilfitri. Tapi tahun nie kemeriahannya kurang sikit sebab kami sekeluarga kan beraya tanpa abah untuk aku kami adik beradik untuk cium tangan die. 1 Syawal nanti genap 130 hari arwah abah pergi meninggalkan kami dan mengadap Illahi. Al-Fatihah aku sedekah untuk arwah abah.

Persiapan raya aku ngan keluarga aku tetap meriah tapi ala kadar aje. Cuma baju je aku tempah sebelum puasa tapi tak siap-siap agi. Aku dah nak angin dah nie. Tunggu due date die 25 haribulan nie, kalu tak siap jugak akan aku amuk seluruh Penang sebab raya aku tak meriah tanpa baju melayu baru. Kuih muih kebanyakan nya aku beli aje, malas nak suruh mak atau my sis buatkan. Buat penat aje. Kalu ade orang tolong kemaskan lepas aku camuk dapur boleh la gak. Sape volunteer, leh daftar nagn saya. Kuih, ditambah plak kakak-kakak aku punya order and di tambah plak My Mum punye order... banyak gak atas meja raya nie.

Okla...di kesempatan Hari Raya yang bakal menjelang nie, aku sebagai BLOGGERS baru ingin memohon ampun dan maaf sekiranya aku ade buat silap ngan korang melalui POST aku yang lalu atau yang sewaktu dengannye. Dan aku akhiri dengan ucapan.......... .


SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI


MAAF ZAHIR DAN BATIN



4 comments:

Ir.rIZZ IrHAmy said...

slmat hri ry maaf zahir & batin

mrMiEZ said...

thanks my fwen... mista reez

1na said...

Pak Chu...

Duit raya muiz dan faiz dah ada? Jgn lupa tau

mrMiEZ said...

Apsal plak Pak Chu nak kena kasi... dah Pak Chu bagi baju GUESS Kids dah la...hehehe