Followers

Thursday, August 21, 2008

S.U.N Rise


Syukur alhamdullilah. Setelah mendapat text MSG dari my beloved sis. Aku skarang lebih tenang and sedikit ceria. Menurut text MSG from my sis last afternoon, die suruh dan nasihatkan aku bebanyak sabar dengan dugaan yang menimpa aku. Die pesan setiap kali sebelum tidur, berkata dalam hati dan maafkan kesilapan semua orang yang pernah menyakiti hati kite. Dengan itu, kita akan lebih tenang dalam menjalani kehidupan di dunia, di rumah, di pejabat, dan jugak dengan masyarakat.

Aku akan cuba untuk kembali ceria dengan semua orang. Aku akan kembali ceria seperti dulu. Tapi mungkin lebih hati-hati dengan makhluk-makhluk Allah SWT disekeliling aku yang bergelar/digelar sebagai manusia. Sebab kalau makhluk AllahSWT tu haiwan, senang aje kite nak deal. Tapi selagi manusia bergelar manusia selagi itulah dunia tak akan aman and tenteram.

Im happy right now like a S.U.N Rising in the morning. Aku akan cuba lupakan semua kisah duka aku dan ingat my case with Miss X aku akan ingat sampai bila-bila dan akan aku jadikan pengajaran dalam hidup supaya lebih berhati-hati dalam memilih kawan atau teman. Bukan sebab Miss X reject aku, tapi cite yang die create and die sendiri direct.

Ok guys, my last word from me this very good morning. Ceria-ceria kan lah pagi anda. This is my last post about my hurt feelings toward Miss X, not because she rejected me but because she humiliated me. Ok....life must go on as I say in my previous post.


0 comments: