Followers

Friday, August 15, 2008

M.E.L.A.Y.U "vs" E.N.G.L.I.S.H




Sesungguhnya Bahasa Inggeris nie agak asing dengan aku. Aku tahu, penguasaan aku dlaam bahasa Inggeris nie agak teruk. Tapi aku sanggup untuk belajar. Janganla jadi macam pemotong semangat orang yang nak belajar. Dalam post-post aku yang lepas aku cuba nak menggunakan Bahasa yang agak asing nie. Tapi aku hairan, aku diperli dan aku terasa sedikit dihina kerana penguasaan aku dalam ber-Bahasa Inggeris yang lemah. Tapi aku tak amik peduli walau hati aku sedikit sakit dengan komen tu. Aku tak malu untuk belajar lagi untuk menguasai Bahasa Inggeris. Sebab aku rasa korang sume pun tak berapa mahir untuk ber-Bahasa Inggeris gak kan. Tunggang terbalik gak macam aku. Cuma aku jer tak mo tegur sebab nie melibatkan maruah korang. Hehehehehehe...............upss terlebih sudah.

0 comments: