Followers

Wednesday, July 2, 2008

My Ride

My New Bike....
My new interest. Hehehehe.... best tau cycling nie. Tetiap pagi aku akan kuar seawal 6.30 pagi kuar cycling my new ride. Bepoloh tau, pastu aku tambatkan beskal aku nie kat memane tiang, aku jog plak. Yer la kene jage kesihatan, tu pun baru je insaf lepas berat badan naik mendadak. Risau aku dibuatnye. Yerla takut gak nanti dapat sakit darah tinggi ker atau kencing manis.
Aku kan ade keturunan kencing manis (arwah abah), tu yang aku nak cuba elakkan. Okay la, kite jumpe len kali kay....bye.

2 comments:

1na said...

Bepoloh tu apa? Semalam akak lupa ambik gambar faiz main bedak. abis setengah botol bedak. Macam turun salji ja dalam rumah.

mrMiEZ said...

bepoloh tu = berpeluh la...muiz kan pronounce macam tu